شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، در جمع دانش پژوهان مرکز کلام کرمانشاه

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه‌ برخی انقلابی ها حاضر به پرداخت هزینه روشنگری نیستند، گفت: اگر در طول زمان تشیع توانسته سربلند با سرافرازی به دست ما برسد، مدیون تبیین‌های ائمه(ع) و علمای بزرگی همچون امام راحل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، شامگاه سه شنبه در جمع دانش پژوهان مرکز کلام و تفسیر حوزه علمیه کرمانشاه، با اشاره به آیه ۷۰ سوره احزاب «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قُولُوا قَوْلًا سَدِیداً» گفت: قول سدید هم ذیل تقوا است.

وی در ادامه با بیان اینکه دو مرتبه در قرآن «وَلْیَقُولُوا قَوْلًا سَدِیدًا» آمده و لازمه ارائه «بیان محکم» اینکه انسان در آن حوزه خاص به توان علمی و حجت شرعی برسد، گفت: امیدواریم که شما «قول سدید» را در موضوعات مشاوره، کلام و تفسیر تحقق ببخشید.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد با بیان اینکه خداوند متعال به پیامبر (ص، در خصوص اهمیت «جهاد تبیین»، می‌فرماید: «فَلا تُطِعِ الْکافِرِینَ وَ جاهِدْهُمْ بِهِ جِهاداً کَبِیراً»، اظهار داشت: موضوعی که این روزها مورد توجه خاص رهبری عظیم الشأن بوده و باید برای ما هم مورد توجه باشد، «جهاد تبیین» است که ایشان چندین بار روی آن تأکید فرموده اند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به اینکه برخی نیروهای انقلابی حاضر به پرداخت هزینه روشنگری نیستند، گفت: اگر در طول زمان تشیع توانسته سربلند از تنگناهای تاریخی عبور کرده و با سرافرازی به دست ما برسد، مدیون تبیین‌های ائمه (ع) و علمای بزرگی همچون شهید ثانی (ره) و امام راحل است که امروز بر سر سفره زحمات آنها نشسته ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha