سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1010271
۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد با بیان اینکه هرگز نباید به غربی‌ها امیدوار بود، گفت: غربی‌ها عهد شکن و غیر قابل اعتماد هستند و هر کس به غرب اعتماد کند نتیجه کارش پوچ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تحولات روسیه و اوکراین اظهار داشت: بعد از مدتی که آمریکا و ناتو این کشور را به مستعمره خود تبدیل کردند، رئیس جمهور اوکراین فریب آنها را خورد و لذا امروز دستش خالی مانده است.

وی با بیان اینکه هرگز نباید به غربی‌ها امیدوار بود، افزود: غربی‌ها عهد شکن و غیر قابل اعتماد هستند و هر کس به غرب اعتماد کند نتیجه کارش پوچ خواهد بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر، خاطر نشان کرد: در این سفر سندهای همکاری خوبی امضا شده که اثرات اقتصادی آن در آینده نتیجه بخش خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت ۲ نفر از خلبان ارتش در تبریز و جانفشانی آنان برای دفاع از مردم، گفت: خلبانان شهید، تربیت یافته مکتب اسلام و مذهب شیعه بودند که با اهدای جان خود مانع از اصابت هواپیما به مناطق مسکونی و خانه‌های مردم شدند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن عید سعید مبعث، خاطر نشان کرد: امید می‌رود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، مراسمات جشن عید سعید مبعث باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha