شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: اگر به کشورهایی مانند آمریکا تکیه کنیم، قطعاً شکست سختی خواهیم خورد،.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در سومین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور طلاب مدارس علمیه استان قزوین به صورت آنلاین برگزار شد به تحولات اخیر اوکراین پرداخت و گفت: اگر به کشورهایی مانند آمریکا تکیه کنیم، قطعاً شکست سختی خواهیم خورد؛ اکراین به غرب امید بست، اما تنها ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: سفیر اکراین به صراحت به مسئولین ایرانی گفت که ما دست از فعالیت‌های هسته‌ای برداشتیم ولی شما این کار را انجام ندهید، چرا که امروز همان کشورها، اکراین را در جنگ روسیه تنها گذاشته‌اند.

معبودی بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و امروز رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بر قله اقتدار و پیشرفت قرار گرفته و هیچ گاه به قدرت‌های پوشالی تکیه نزده و نخواهد زد

وی ادامه داد: در دوران رژیم پهلوی، ساواک همه جریانات مختلف کشور را زیر نظر داشت و حتی افرادی که در منزل خود بودند هم حرفی از شاه به زبان نمی‌آوردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: در دوران رژیم منحوس پهلوی ۴۰۰۰۰ مستشار خارجی در کشور حضور داشت که وظیفه آنها حفظ و حراست از تخت و تاج محمد رضا پهلوی بود و باعث حیرت و تعجب کشورهای غربی حامی رژیم شاه شد که چگونه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: امروز وظیفه بزرگ جبهه انقلاب تبیین عالمانه اصول، ارزش‌ها و دستاوردها و خدمات نظام اسلامی است و اگر کوتاهی کنیم دِینمان را نسبت به انقلاب ادا نکرده‌ایم.

معبودی عنوان کرد: بزرگترین عنایت و هدیه الهی به ملّت ایران رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اکنون رهبری مقام معظم رهبری است که باید همواره قدردان این لطف بزرگ الهی بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha