جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: در چند سال گذشته، بی توجهی به قانون در برخی دستگاه های دولتی و مدیریتی موجب تاسف بوده و باید هرچه سریع تر ریشه کن شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در جمع اقشار مردم بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر به مناسبت فرارسیدن مبعث رسول گرامی اسلام (ص) برگزار شد گفت: در عالم آفرینش از رسول‌الله (ص) شخص بالاتری نیست؛ پس انسان‌ها باید چنین شخصیتی را برای خودشان الگو قرار دهند.

امام جمعه بویین زهرا بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مظاهر عبادت رسول‌الله (ص) این است که رسول گرامی اسلام (ص) در همه شرایط و اوضاع و احوال تسلیم محض الهی بوده در همه ارکان زندگی توجه‌شان تنها به سمت خداوند متعال بوده است.

حجت الاسلام رضوانی به توطئه افکنی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: لازم است با شناخت شرایط سیاسی جامعه و استفاده صحیح از رسانه‌ها به مقابله با توطئه‌ها و دشمنی‌ها برخاست.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: آمریکا و گروه‌های رسانه‌ای غربی در پی تشویش اذهان عمومی هستند که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: در چند سال گذشته، بی توجهی به قانون در برخی دستگاه‌های دولتی و مدیریتی موجب تأسف بوده و باید هرچه سریع‌تر ریشه کن شود.

امام جمعه بویین زهرا افزود: در حال حاضر دولت و مجلس مردمی و انقلابی با به دوش کشیدن بی تدبیری‌های گذشته در صدد جبران آن هستند که شایسته تقدیر و تحسین است.

حجت الاسلام رضوانی به تنش میان روسیه و اوکراین پرداخت و بیان کرد: درگیری بین روسیه و اوکراین موجب بروز تحولات بزرگ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha