چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا محمدامین راستی

امام جمعه موقت سنندج گفت: فعالیت شبکه های ماهواره ای بر روی کشورمان برای متلاشی کردن بنیان خانواده‌، افزایش بزهکاری‌ و  پیاده کردن پروژه دین گریزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی صبح امروز در درس اخلاق طلاب شهر سنندج، اظهار داشت: اخلاق زیرمجموعه دین محسوب می شود و کسی که دین دارد، اخلاق دارد، ولی کسی که مدعی داشتن اخلاق به تنهایی است، هرگز نمی توان او را جزو افراد با ایمان دانست.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد با شانه خالی کردن از زیر مسئولیت های دینی و شرعی خود را مقید به اخلاق می دانند و با این کار به صورت مستقیم دین را به معنای اخص انکار می کنند، در جواب این افراد باید گفت که دین، اخلاق انسان را می سازد، لذا تصور اخلاق مداری بدون دین مداری امری غیرقابل قبول است.

ماموستا راستی ادامه داد: بسیاری از خانواده‌ها به نوعی از شبکه های ماهواره ای استفاده می کنند، متاسفانه برنامه های که در این شبکه‌ها ساخته می شود، اساس و بنیان خانواده را هدف قرار داده است تا جایی که بخش اعظمی از اختلافات خانوادگی، طلاق، خشونت‌ها و... معلول استفاده از شبکه های ماهواره ای است.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: باید این سئوال را از خودمان بپرسیم که به چه دلیل دشمنان به صورت مجانی و رایگان برای ملت ما برنامه تولید و پخش می کنند ولی از مردم خود بابت همین برنامه‌ها مالیات و پول دریافت می کنند؟!

وی اظهار کرد: بی گمان فعالیت شبکه های ماهواره ای بر روی کشورمان برای متلاشی کردن بنیان خانواده، افزایش بزهکاری‌ و پیاده کردن پروسه دین گریزی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha