سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مصطفی محامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به هر گونه‌ای که می‌توانیم باید به جامعه کمک کنیم تا نیاز نیازمندان برطرف شود و این احسان و نیکوکاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: ماه شعبان دارای ویژگیهای خاص است به طوری که در این ماه تولد امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و ولادت حضرت زین العابدین (ع)، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و ولادت باسعادت امام زمان مهدی موعود(عج) را داریم.

وی به چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: خدا با کسانی است که اهل تقوی و کار خیر هستند.

امام جمعه زاهدان افزود: به هر گونه‌ای که می‌توانیم باید به جامعه کمک کنیم تا نیاز نیازمندان برطرف شود و این احسان و نیکوکاری است.

وی تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی انجام هر کار خیر و هر کمک به بندگان خدا را به عنوان قرض به خودش می‌داند و این قرض را با سودش به نیکوکاران برمی‌گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی به هفته منابع طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که بر آن تاکید شده رسیدگی به درختان و جلوگیری از قطع درختان بوده که این یک وظیفه همگانی است.

وی به سالروز میلاد قمر بنی هاشم(ع) که به عنوان روز جانباز مشخص شده است اشاره کرد و افزود: باید قدردان جانبازان عزیز و خانواده‌های آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha