چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1011851
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
فیلم

حوزه/ شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «مرد بازنده» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و محسن حجازی و کارگردانی محمدحسین مهدویان موافقت کرد.

مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۴۰۰ است. نوشتن فیلم‌نامهٔ این فیلم بر عهدهٔ ابراهیم امینی، حسین حسنی و مهدویان بوده‌است.

بازیگران این فیلم جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی هستند.

تهران و مازندران از مکان‌های تصویربرداری این پروژه بوده‌است. این فیلم برای اولین بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. احمد خسروی، در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha