پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بیانیه ای حمله تروریستی به مسجد پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در بیانیه ای حمله تروریستی به مسجد پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر شرارت و آتش جنایات ضد بشری و کینه‌ی کور مهاجمان تروریست در حمله به خانه خدا؛ مسجد کوچا ریسالدار پیشاور پاکستان موجب به شهادت رسیدن بیش از ده ها نفر و مجروح شدن صدها نفر از مردم شیعه این منطقه گردید.

اینجانب این عملیات تروریستی مزدوران اسلام ستیز در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران محترم این مسجد را محکوم می‌کنم. این عملیات و عملیات های مشابه همگی با هماهنگی و حمایت آمریکای جهان خوار و همدستی کشورهای استعمارگر اروپایی و سکوت مجامع حقوق بشری و برخی از کشورهای مرتجع عربی رخ می دهد.

آنان به دستور جهان سلطه؛ بالاخص آمریکا به دنبال قتل عام مسلمانان شیعه و سنی و ایجاد تفرقه و جنگ داخلی مذهبی بین مسلمانان می باشند. این جنایات بر خلاف نص صریح قرآن و سنت نبوی و اجماع فقه اسلامی است.

برای تمام شهدای نمازگزار این مسجد و دیگر شهدای اسلام، غفران، رحمت و علو درجات از خداوند متعال خواهانم و به خانواده های گرامی ایشان تسلیت عرض می نمایم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha