دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لطف الله دژکام

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دژکام گفت: ساز و کار مناسب برای اجرای اسناد نقشه مهندسی فرهنگی کشور و سیاست‌های کلی فرهنگی طراحی نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام، در نهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که مقام معظم رهبری اهداف و سیاستهای فرهنگی کشور را تعیین کرده اند و خلأیی در این زمینه وجود ندارد، افزود: ساز و کارهای مناسب برای اجرای اسناد نقشه مهندسی فرهنگی و سیاستهای کلان نظام که توسط ایشان ابلاغ شده است طراحی نشده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نهمین اجلاس رسمی این مجلس مدیریت فرهنگی در سه سطح راهبردی، اجرایی و فرایندی را نیازمند بررسی دانست و افزود: اگر این بررسی انجام نشود مشخص می شود در راستای رسیدن به اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی باید انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام با اشاره به تجربه های موجود گفت: در تخصیص بودجه فرهنگی کشور برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور دچار مشکل هستیم و یک پیشنهاد این است که یک استان به عنوان نمونه برای اجرای نقشه مهندسی کشور انتخاب شود و این نقشه در آن استان اجرا شود تا مشکلات و نواقص موجود آشکار شود و از این تجربه در سایر استانها استفاده شود و نقشه مهندسی فرهنگی در سراسر کشور اجرا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha