پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان

حوزه/ سردار دامغانی گفت: امروز دشمن در جنگ رسانه ای اذهان و قلوب مردم را هدف قرار داده است و بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار حمید دامغانی، در سومین مجمع استادیاران شبکه تربیتی استان سمنان، با تاکید بر نقش جهاد تبیین گفت: یکی از موضوعات اصلی جهاد تبیین است که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید شده است و امروز دشمن در جنگ رسانه ای اذهان و قلوب مردم را هدف قرار داده است و بدنبال ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در شرایط امروز جامعه، رفتن به سمت تمدن سازی صرفا با دفاع ممکن نخواهد شد و باید حرکت رو با جلو داشته باشیم و شکل گیری شبکه ترکیبی صالحین در همین راستا است.

وی با مهم برشمردن نقش رسانه در جنگ روایت ها افزود : امروز فضای رسانه و روایتی که از اتفاقات در شکل گیری اذهان عمومی نسبت به وقایع شکل می گیرد بسیار مهم است و پیروز میدان کسی است که در جنگ روایت ها نقش برتر را داشته باشد.

سردار دامغانی، اردوهای راهیان نور را یک ظرفیت مطلوب عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور یکی از ظرفیت های مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و دعوت مردم برای حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از جمله اقدامات موثر در عرصه جهاد تبیین خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha