پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری

حوزه/در نشست معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با مدیر و معاونان حوزه و مدارس علمیه لرستان مقرر شد مدارس قرآنی در مدارس علمیه لرستان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، امروز در نشستی با مدیران و معاونان مدارس علمیه لرستان که در مدرسه علمیه رضویه برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای ارتقای فعالیت های و برنامه های تهذیبی در بین طلاب بکار گیریم، گفت: مدیران، معاونان، کادر و اساتید مدارس علمیه با اخلاص و سعه صدر و پشتکار بیش از پیش در راستای اجرای برنامه های تهذیبی با مشارکت همه جانبه طلاب گام بر دارند.

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس مدارس قرآنی اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس علمیه و بین طلاب است، افزود: در تلاش هستیم تا بیشتر مدارس علمیه کشور به مدارس قرآنی تبدیل شوند .

معان تهذیب حوزه های علمیه کشور یادآور شد: در مدارس قرآنی علاوه بر اجرای برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی، برنامه های قرآنی نیز به طور جدی در حیطه اجرا قرار خواهد گرفت.

گسترش و افزایش مدارس قرآنی لرستان از یک مدرسه (مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا) به ۴ مدرسه و راه اندازی مرکز مشاوره تخصصی سطح ۳ برای طلاب لرستانی در صورت فراهم شدن زیر ساخت های لازم از مصوبات نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با مدیر و معاونان حوزه علمیه و مدارس لرستان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha