پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهیان نور خوردویی

حوزه/ هم‌زمان با روز ملی راهیان نور، قرارگاه راهیان نور خودروهای شخصی آغاز به کار خواهد کرد و خانواده‌ها می‌توانند با استفاده از خودروهای شخصی خود ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، در مناطق از پیش تعیین شده، اسکان یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، هم‌زمان با بیستم اسفند، روز ملی راهیان نور، قرارگاه راهیان نور خودروهای شخصی نیز آغاز به کار می‌کند.

بر این اساس، طبق اعلام دبیر قرارگاه خودروهای شخصی راهیان نور، در نقطه شمالی، جنوبی و مرکزی استان خوزستان شرایط اسکان در پادگان قدس شهر دزفول، اردوگاه شهید حبیب‌الهی اهواز و اردوگاه شهید باکری در خرمشهر فراهم می‌باشد و از ۲۰ اسفندماه تا ۱۰ فروردین اعزام و پذیرایی از زائران شهدا انجام خواهد شد.

همچنین خدمات غذا، اسکان، سیکل کامل تشرف و بازدید که از شمال استان آغاز شده و در جنوب به پایان خواهد رسید و طبق اعلام مسئول این قرارگاه، بابت اسکان، پذیرایی و خدمات در این ۳ روز، به ازای هر روز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌شود.

قابل ذکر است، برنامه فرهنگی همچون مشاوره برای آقایان، بانوان و کودکان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

همچنین با توجه به هشدار ستاد ملی مبارزه با کرونا، چند درصد از ظرفیت قرارگاه خالی خواهد بود تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی به نحو مطلوبی صورت گیرد.

بر اساس این گزارش، سامانه راهیان نور آماده ارائه پاسخگویی به سؤالات زائرین محترم می‌باشد که شماره ۰۹۶۳۱۳ در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، خانواده‌ها برای ثبت‌نام و رزرو اسکان می‌توانند از طریق سامانه ره‌نور که ذیل ستاد راهیان نور کشور است اقدام کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha