شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غزاله نظر

حوزه / یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مهمترین شرطی که برای سریال‌های دینی می‌توان متصور شد این است که آنها تولیدات مفاهیمش را به صورت قابل لمس و درک به بیننده منتقل کند.

غزاله نظر، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: معیار من برای انتخاب نقش، ارتباط برقرار کردن با شخصیت است، زیرا وقتی فیلمنامه را می‌خوانم حتماً باید آن را درک کرده و با آن ارتباط برقرار کنم. این امر هم ربطی به نزدیکی یا دوری نقش با من ندارد، بلکه این کیفیت نقش است که اهمیت دارد.

وی افزود: نکته دیگری که برای من در انتخاب نقش‌ها اولویت دارد غیر تکراری بودن آنهاست. برای همین اگر یک نقش خوب باشد هرچند میزان حضورم در کار مورد نظر کم باشد باز هم آن را خواهم پذیرفت.

نظر درباره حضورش در آثار مناسبتی گفت: زمانی که بازی در سریال «احضار» را پذیرفتم، نمی‌دانستم این سریال تا به این اندازه با استقبال تماشاگران مواجه می‌شود این امر نشان می‌دهد سریال‌هایی که برای ماه رمضان تولید می‌شود پربیننده است برای همین اگر نقش با کیفیت دیگری در این حوزه (سریال‌های مناسبتی) به من پیشنهاد شود، حتماً آن را خواهم پذیرفت.

این بازیگر درباره تجربه همکاری با علیرضا افخمی (کارگردان سریال احضار) بیان کرد: به توانایی‌های این فیلمساز ایمان دارم، چون آثاری نظیر «او یک فرشته بود» نشان داد وی تا چه حد روی کارش مسلط است. برای همین از همکاری با چنین فیلمسازی بسیار خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که شرط موفقیت سریال‌های دینی چیست؟ تصریح کرد: کاری که می‌خواهد رویکردی دینی را مدنظر قرار دهد باید مفاهیمش برای بیننده قابل لمس و درک باشد، چون وقتی اثر با مردم ارتباط برقرار کند نهایتاً موضوع مورد نظر آن کار را هم خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha