یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران استان همدان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی ،مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان به همراه حجت الاسلام محمد واحدی، معاون امور حوزه های علمیه خواهران کشور و حجت الاسلام مهدی قربانی، رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت و حجت الاسلام تقی محدر، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران کشور در کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حاضر شدند.

این جلسه ۲ ساعته به میزبانی آقای حمیدرضا بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس و آقای فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مسئولین حوزه های علمیه خواهران به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه های علمیه خواهران پرداختند و نمایندگان محترم نیز پیشنهاداتی جهت رشد و پیشرفت بیشتر حوزه های علمیه خواهران ارائه نمودند.

همچنین خانم امیدی نیز به معرفی حوزه علمیه خواهران استان همدان و اقدامات و فعالیت های استانی طلاب خواهر اشاره و چالش ها و مشکلات پیش رو را بیان و پیشنهاداتی جهت رفع این موانع ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha