چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کتابخانه‌های عمومی بوشهر

مسئول نظارت بر پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌های بنیاد علمی فرهنگی قلم چی از اهدای بیش از ۹ هزار جلد کتاب به ۶۶ کتابخانه عمومی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رمضانعلی محسنی، مسئول نظارت بر پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌های بنیاد علمی فرهنگی قلم چی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ادامه اجرای مرحله جدید پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور، پروژه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با حضور ۴۹ نفر از نمایندگان این کتابخانه‌ها معادل ۷۵ درصد در محل اجرای پروژه (کتابخانه عمومی مصلحیان شهر بوشهر)، با حضور مدیرکل و مسئولان کتابخانه‌های عمومی استان به اجرا درآمد.

وی اظهار کرد: طبق هماهنگی و توافق قبلی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از کتابخانه‌های مرکز استان، شهرهای همجوار و شهرستان‌های دور شامل (جم، دشتستان، دیر، دیلم، عسلویه، گناوه و کنگان)، روسای ادارات مربوطه به اتفاق یک نفر از کتابداران کتابخانه‌ها حضور یافته و کتاب‌ها را دریافت کردند.

مسئول نظارت بر پروژه‌های تجهیز کتابخانه‌های بنیاد علمی فرهنگی قلم چی همچنین به حضور نظارتی در روز قبل از پروژه اشاره و تصریح کرد: آماده‌سازی کتاب‌ها به تفکیک کتابخانه‌ها و شهرستان محور توسط کارشناسان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر انجام شد.

محسنی در شرح این اقدام بیان داشت: مجموع کتاب‌های اهدایی چهار انتشارات (قلم‌چی، قدیانی، مبتکران و نردبان) به کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، ۹ هزار و ۱۱۴ جلد کتاب به مبلغ کلی ۲۷۱ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha