چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین فعالیت ها استفاده از شبکه تبلیغی و توان آنها در امر پذیرش به حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغی در امر جذب و پذیرش در سطح استان، اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت‌ها، استفاده از شبکه تبلیغی و توان آن در امر پذیرش به حوزه علمیه است.

وی استفاده از فضای مجازی و رسانه جهت اطلاع‌رسانی در عرصه تبلیغ را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، مقرر شده است تا از ظرفیت صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز برای اطلاع رسانی مطلوب‌تر استفاده شود.

حجت الاسلام خدری افزود: مدیران مدارس علمیه و ائمه جمعه دیگر ظرفیتی است که می‌توان از ظرفیت آن در این حوزه استفاده کرد تا بتوانیم برای سال تحصیلی آینده، افراد خوب و مستعدی را به حوزه علمیه استان جذب کنیم.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان نیز در این جلسه از تشکیل کمیته‌های مختلف برای جذب و پذیرش طلاب در حوزه علمیه استان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌ها و وظایف آنها مشخص و افراد بر اساس تخصص و توانایی که داشتند، در این کمیته‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: سال گذشته به جهت فعالیت خوبی که در عرصه تبلیغات صورت گرفت، جذب دو برابری نسبت به دو سال قبل را داشتیم.

به گزارش حوزه، در این جلسه برخی از معاونان و کارکنان حوزه علمیه استان به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود پیرامون جذب حداکثری پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha