دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام علی صفوی شاملو

حجت‌الاسلام علی صفوی شاملو، موسس مجموعه کتاب‌رسان به علت سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام علی صفوی شاملو، موسس مجموعه کتاب‌رسان و فعال فرهنگی، فعال اجتماعی مشهد، ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه، ۲۴ اسفند ماه، در حوالی شهر ساری به علت سانحه تصادف رانندگی در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

وی پس از درخشش علمی در دانشگاه‌های تراز اول همچون علم و صنعت، لباس طلبگی پوشیدند و در این مسیر پربرکت با تاسیس کتاب‌رسان در سال‌های اخیر، در سپهر فرهنگ ایران‌زمین خوش درخشید.

پیام تسلیت وزیر ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی آورده است: با نهایت اندوه و تاسف مطلع شدم طلبه بسیجی و جهادی در عرصه فرهنگ و تربیت، جناب حجت الاسلام و المسلمین علی صفوی شاملو در پی سانحه تصادف دعوت حق را لبیک گفته است.

مرحوم علی صفوی پرتلاش و خستگی ناپذیر سال‌های کوتاه زندگی خود را تماماً صرف جهاد فرهنگی و تربیتی از طریق ترویج و رسانش کتاب های ممتاز و مفید به جامعه کرده است.

اینجانب این ضایعه مصیبت بار و اندوهناک را به خانواده محترم ایشان و دوستان و یارانش در جبهه فرهنگی انقلاب تسلیت می گویم و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و همنشینی با اهل بیت علیهم السلام و برای همسر و فرزندانش آرزوی سلامتی و شفای عاجل و همچنین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha