جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه دستاوردهای طلاب

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: اندیشه مهدویت رویکردی امید بخش برای بشریت است و موجب بالندگی هر چه بیشتر جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای طلاب مدرسه علمیه کوثر قزوین، گفت: امروز جهان تشنه تشیع و مهدویت است، چرا که مهدویت تنها مکتبی است که برای آینده جهان برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداشت اندیشه مهدویت یک ضرورت مهم در جامعه اسلامی محسوب می شود که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. همچنین حفظ وحدت و اعتقادات ارزشی در پایبندی به فرهنگ مهدویت و انتظار می تواند سد محکمی در مقابل توطئه های دشمنان و هجمه های فرهنگی باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین عنوان کرد: معنای انتظار این نیست که یک گوشه بنشینیم تا زمان ظهور فرا رسد، بلکه در فرهنگ انتظار تحرک، پویایی و ظلم ستیزی حرف اول را می زند و منتظران واقعی کسانی هستند که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی‌(عج) باشند.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: اندیشه مهدویت رویکردی امید بخش و لذت بخش برای بشریت است و موجب بالندگی هر چه بیشتر جامعه و مانع از فرو رفتن جامعه در تباهی می شود.

 نمایشگاه دستاوردهای بانوان طلاب قزوبن برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha