یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فضای مجازی

حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین خواستار برگزاری رشته تخصصی تبلیغ دین در فضای مجازی شد و گفت: امروزه تبلیغ در فضای مجازی باید به صورت گسترده و براساس ذائقه مخاطب انجام شود.

حجت الاسلام مهدی احمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، گفت: فضای مجازی روز به روز در حال گسترش است و بر تعداد افرادی که با چالش ها و تهدیدهای آن درگیر می شوند، افزوده می شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان سعی می کنند با استفاده از فضای مجازی شبهه پراکنی و اعتقادات مردم را سست کنند، لذا لازم است که به این شبهات پاسخ داده شود.

کارشناس رسانه اظهار کرد: تربیت مبلّغ مجازی، شناخت درست از زبان فضای مجازی، شناخت درست و کامل از مخاطب فضای مجازی و تولید محتوای مناسب از جمله اقداماتی است که مقدمه یک اقدام عملی برای تبلیغ خوب دینی در فضای مجازی را ایجاد می کند.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین خواستار رشته تخصصی تبلیغ دین در فضای مجازی شد و گفت: طلاب و روحانیون به عنوان مبلغان اصلی دین باید با شناخت مناسب از فضای مجازی، هم جامعه را با فرصت ها و تهدیدهای این فضا آشنا کرده و هم با روشنگری مناسب و نیز امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری لازم را در این مسیر داشته باشند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: شاخه ای از تبلیغ در منابر و مساجد و بخشی از تبلیغ هم در فضاهای مجازی اس، لذا امروزه تبلیغ در فضای مجازی باید به صورت گسترده و براساس ذائقه مخاطب انجام شود.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: فضای مجازی همان قدر که می‌تواند مفید باشد، آسیب‌زا هم هست و طلاب باید مراقب باشند که فضای مجازی تبدیل به عرصه‌ای نشود که مبلغ هم در روستا از رسالت اصلی‌اش و هم از خانواده‌اش غافل شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha