شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دانش بنیان

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بی شک حمایت از تولیدِ دانش بنیان به حل معضل بیکاری در کشور کمک شایان توجهی می نماید.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال"تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرمودند، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، زمینه ساز پیشرفت محسوس در همه اهداف اقتصادی خواهد بود و لذا اولویت مسئولان و دولتمردان در سال جاری باید تلاش همه جانبه در راستای حمایت از تولیدی باشد که اولاً دانش بنیان است و ثانیاً منجر به اشتغالزایی در کشور می گردد.

وی افزود: هر چند در سال های اخیر در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و فعالان این عرصه، گام های بسیار خوبی در کشور برداشت شده، اما نام گذاری امسال حجت را بر مسئولان امر به منظور حمایت بهتر و منسجم تر از این قبیل فعالیت ها تمام کرده است.

این مدرّس دانشگاه با بیان این که ایران اسلامی به لطف الهی از حیث منابع طبیعی و به خصوص منابع انسانی متخصص و ماهر، یکی از کشورهای ثروتمند دنیا به شمار می رود، گفت: مهم آن است که کاری کنیم تا این ظرفیت ها و استعدادها در مسیر شکوفایی قرار گیرد و لذا باید با حمایت از جریان تولید و تقویت شرکت های دانش بنیان، به حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله معضل بیکاری کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی کشور همچنان تقویت جریان تولید و حل موانع فراروی آن است که ان شاءالله در سال جدید و در راستای تحقق شعار سال، شاهد تحولاتی عمیق در این باره باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha