چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حبیب بابایی

حوزه/ کارشناس فرهنگی و پژوهشگر حوزوی گفت: امروزه یکی از عرصه های مهمی که باید در آن ها به تولید دانش بنیان توجه ویژه ای نمود، محصولات فرهنگی است.

حجت الاسلام حبیب بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال" تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" ابراز داشت: تولید دانش بنیان نه تنها باعث ارتقای بهره وری در کشور می شود بلکه همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به توسعه اشتغالزایی نیز کمک شایان توجهی می کند.

وی افزود: ما نه تنها در زمینه محصولات اقتصادی و تجاری بلکه در عرصه محصولات فرهنگی نیز باید تولید دانش بنیان را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم تا در این زمینه ها نیز شاهد شکوفایی و تحول باشیم.

این کارشناس فرهنگی همچنین گفت: از سوی دیگر لازم است که ضمن حمایت از شرکت های دانش بنیان، زمینه ای فراهم شود که ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شده و به این وسیله شاهد رشد فناوری و مباحث علمی در صنایع کشور همچنین بخش خدمات و کشاورزی و از جمله صنایع فرهنگی باشیم.

وی امیدواری کرد: در سایه عنایات الهی و همت مضاعف مردم و مسئولان و فعالان اقتصادی و فرهنگی، زمینه ی رشد و توسعه مطلوب در این زمینه با عنایت به بحث دانش و پژوهش در کشور عزیزمان فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha