جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ ابراهیم زکزاکی

حوزه/ شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه در دیدار با جمعی از اعضای نهضت اسلامی این کشور گفت: شیعیان در آفریقا از شوق ظهور منجی جان میدهند ولی فقط منتظر ظهور حضرت نمی مانند بلکه خود زمینه ساز ظهور ایشان می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، رهبر شیعیان کشور نیجریه، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی در دیدار با جمعی از اعضای جنبش اسلامی این کشور ضمن اشاره به اهمیت مسئله انتظار فرج افزود: شیعیان در آفریقا از شوق ظهور حضرت قائم(عج) و در دفاع از عقیده و مکتب جان میدهند و از هیچگونه زور و قوه قهریه ابایی ندارند.

وی همچنین در ادامه افزود: مسلمانان شیعه در آفریقا به ویژه در نیجریه به مسئله ظهور حضرت ولیعصر(عج) ایمان دارند و هیچ جریان یا طرز فکری نمی تواند آنان را از این عقیده بازدارد و من به شما قول میدهم برادران شیعه من در سرتاسر قاره آفریقا هرگز دست روی دست نمیگذارند و منتظر ظهور حضرت قائم نمی مانند بلکه با جهاد و فرهنگ سازی و نثار جان و مال و اولاد خود زمینه ظهور موعود را فراهم می سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرفان IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    3 2
    شیخ زکزاکی یک روحانی متعهد و با اخلاق است و در شناساندن مکتب اهل بیت در آفریقا از جان خود مایه گذاشت. خدا طول عمر دهد به ایشان خداوند به درجات شیخ زکزاکی بیافزاید و طول عمر عطا کند
  • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    2 0
    درود بر شیخ زکزاکی و شیعیان آفریقا عرض خسته نباشید خدمت عوامل محترم خبرگزاری حوزه و تشکر ویژه بابت انعکاس اخبار شیعیان افریقا
  • علوی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    2 0
    خدا طول عمر عطا کند به شیخ زکزاکی عزیز الحمدلله به نعمت وجود علمای راستین همچون شیخ زکزاکی بزرگوار
  • علی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    اجازه ورود شیعیان آفریقایی را به ایران بدهیم، و آنان را حمایت کنیم؛ خداوند متعال انسان ها را در رنگ ها و زبان های مختلف آفرید تا ما را بیازماید، اگر رنگ پوستشان زیبا بود و در کشوری ثروتمند و سرسبز زندگی می کردند که حمایت لازم نداشتند، اینگونه انقلاب را صادر کنیم!
    • زهرا IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      1 0
      مسلمانانی که به دستور پیامبر(ص) به مدینه مهاجرت کردند، در ترویج اسلام نقش بسزایی داشتند و قرآن از آنان به نیکی یاد کرده و امام علی(ع)، حضرت فاطمه(س)، ابوسلمه، ام‌سلمه و حمزه عموی پیامبر(ص) از مهاجران سرشناس بودند.
  • جوادی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم برای شیخ ابراهیم زکزاکی در سال های اخیر و به ویژه پس از کشتار زاریا شاهد ایثار و از جان گذشتگی شیعیان مظلوم نیجریه در همه ابعاد بودیم قطعا اینان اسباب ظهور را فراهم می‌سازند. تشکر میکنم از خبرگزاری حوزه برای انعکاس اخبار شیعیان نیجریه وفقکم الله