یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / تقدیر مسئل نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین از کادر درمان

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین از تلاش های مخلصانه کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کونا تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، ظهر امروز در مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان های استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: از همان روزهای اول شیوع کرونا، خاکریزهای مبارزه با این بیماری ناشناخته در کشور ساخته شد و کادر درمانی از ابتدای فراگیری این بیماری در خاکریز اول مبارزه با آن قرار گرفتند، یک هفته از شیوع این بیماری در کشور نگذشته بود که خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت در رسانه‌ها منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: پرستاران در بحران کرونا با نوع دوستی، صبر و مقاومت فراتر از وظیفه و با حس مهربانی و دلسوزی در خط مقدم جهاد و ایثار برای کمک به بیماران صادقانه و عاشقانه خدمت کردند و صحنه های بی نظیری از فداکاری و از خودگذشتگی را به یادگار گذاشتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین تصریح کرد: کادر درمان و بهداشت در خط مقدم دفاع از سلامت مردم و مقابله با ویروس منحوس کرونا با ارائه عملکردی درخشان، جلوه‌های بی بدیلی از رشادت و فداکاری در انجام رسالت حرفه ای خلق کردند که خاطرات آن در لوح افتخارات کشور جاودان خواهد ماند.

وی ادامه داد: جامعه درمانی کشور و استان قزوین در دوران شیوع ویروس کرونا در زمینه خدمت رسانی به مردم زحمات زیادی متقبل شدند که همه قدردان تلاش‌های خستگی ناپذیر آنان هستیم.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: توجه به مسائل بهداشتی و توصیه‌های کارشناسان ضرورت دوچندان دارد و امیدواریم با رعایت تمام نکات و شیوه نامه های بهداشتی از شر این ویروس منحوس خلاص شده و کرونا را شکست دهیم.

در پایان مراسم از کادر درمان تقدیر شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha