شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محفل قران

حوزه/ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۴۰ بقعه استان اصفهان میزبان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حمید بخشی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اداره کل اوقاف در خصوص برنامه‌های قرآنی در طرح آرامش بهاری نوروز ۱۴۰۱ در بقاع متبرکه استان اصفهان، اظهار داشت: در این ایام با توجه به ابلاغی که برای همه شهرستان‌های استان اصفهان انجام شد در همه ۱۵۰ بقعه برگزار کننده طرح آرامش بهاری به ویژه در لحظه تحویل سال کرسی های تلاوت قرآن، اذان و تواشیح برپا شد و در طول این ایام نیز فعال بود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن کریم را در ۴۰ بقعه استان اصفهان گفت: برای ماه رمضان نیز در پنج محور برنامه‌هایی را در دستور کار داریم، همچنین در ۴۰ بقعه دیگر نیز کرسی تلاوت و تفسیر قرآن برپا خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در همه این امامزادگان نیز کرسی تلاوت اذان گاهی را داریم به صورت زنده داریم.

بخشی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و محافل اجتماع قرآن در امامزادگان استان اصفهان عنوان کرد: همچنین در ۶۰ امامزاده استان نیز مراسم جزء خوانی قرآن را داریم که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: برنامه ویژه امسال برای تلاوت قرآن در امامزاده ابراهیم نرمی برگزار می‌شود که این برنامه به صورت زنده هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از شبکه مرکز اصفهان و آموزش پخش می‌شود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص استفاده از قاریان در این محافل نیز اضافه کرد: در مخافل قرآنی از برترین‌های استانی و شهرستانی برای قرائت قرآن استفاده می شود، در برنامه ویژه امامزاده نرمی نیز از قاریان استانی و ملی بهره خواهیم برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha