دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست رسانه ای حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف

حوزه/ رئیس ستادمرکزی اعتکاف کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی به خصوص مدیران جلسات قرآنی در توسعه فرهنگ قرآنی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای در نشست هم اندیشی وعاظ و خطبای کشوری که پیرامون توسعه جلسات قرآن خانگی در جمکران برگزار شد، گفت: اگر اقتضائات طرح جلسات خانگی دیده شود می توانیم به شکل جدی در توسعه این حوزه به شکل اثرگذار فعال باشیم.

وی افزود: مدیران سنتی جامعه قرآنی کریم یک ظرفیت عالی در سطح کشور هستند که باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود. این افراد به شکل میدانی در این عرصه فعالیت کرده اند که قطعا می توانند تجربیات خود را به کار ببرند. این افراد نفوذ بسیاری نیز در محلات دارند و می توانیم از این ظرفیت در توسعه فعالیت های قرآنی استفاده کنیم.

رئیس ستادمرکزی اعتکاف کشور،گفت: باب رفاقت از مهمترین باب های توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی در همه اضلاع فرهنگی در کشور است. مدیران سنتی نیز با اشرافی که دارند می توانند آسیب هایی که می توانند جلسات قرآنی را تهدید کنند را جبران کنند.

وی اظهارکرد: جلسات قرآنی باید به شکل هدف مند انجام شود. تعداد جلسات قرآنی در گذشته بیش از این تعداد بود ولی باید این مساله را جبران کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha