شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / گردهمایی مبلغین همدان

حوزه / مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا در کشور مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شدند، بنابراین امیدواریم بتوانیم دستاوردهای خوبی را از ارتباط طلاب و مبلغان با دانش آموزان شاهد باشیم و خلاء این مدت، پر شود.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به گردهمایی مبلغان این گروه فرهنگی تبلیغی، اظهار داشت: در راستای انسجام فعالیت‌های تبلیغی در ماه مبارک رمضان، همانند سال‌های گذشته مبلغان گروه فرهنگی تبلیغی سراج ضمن تجدید دیدار با یکدیگر، با اهداف و برنامه‌های این گروه تبلیغی در این ماه پر برکت آشنا شدند.

وی افزود: یکی از اهداف و برنامه‌های موجود در ماه مبارک رمضان امسال، برگزاری طرح تعالی منبر در مساجد است که به صورت دهه، دهه، مبلغان در مساجد مختلف حضور پیدا خواهند کرد و بر اساس موضوعات روز به بیان مطالب خواهند پرداخت.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج با اشاره به آغاز به کار مدارس آموزش و پرورش بعد از حدود دو سال، یادآور شد: با توجه به اینکه بازگشایی مدارس با آغاز ماه مبارک رمضان همزمان شده است، بنابراین طی هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، اجرای طرح تبلیغ دانش آموزی با حضور مبلغان در مدارس سطح شهر همدان با عنوان "زنگ رمضان" در تمامی مقاطع تحصیلی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه ارائه گفتمان دینی با توجه به رده سنی مخاطب یکی از اصول اصلی در این گفتمان تبلیغی است، مطرح کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا در کشور مدارس به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می‌شدند، بنابراین امیدواریم بتوانیم دستاوردهای خوبی را از ارتباط طلاب و مبلغان با دانش آموزان شاهد باشیم و خلاء این مدت، پر شود.

حجت الاسلام ارتقایی با تاکید بر اهمیت ارتباط گیری طلاب با اقشار مختلف مردمی در سطح جامعه، گفت: با هماهنگی که با سازمان فرهنگی هنری شهرداری همدان انجام شده است، مقرر شد تا با فراهم کردن زیر ساخت‌ها، شاهد حضور مبلغان در اماکن عمومی و پارک‌ها و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم در این ماه پر خیر و برکت باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha