یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان گفت: ماه رمضان جشن معنوی، الهی و خودسازی است که علاوه بر جنبه تربیتی و آموزشی، اراده انسان را نیز تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، امروز در جمع مردم در مسجد جامع شهر محمدیه قزوین، گفت: ماه مبارک رمضان ماه خداست؛ این ماه دارای اجلال است یعنی در میان ماه های های دیگر از جلال و شرافت خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مغفرت و نعمت های الهی همیشه وجود دارد، اما در ماه مبارک رمضان بیشتر است و به سوی بندگان سرازیر می شود و مردم از فیوضات آن بیشتر برخوردار می شوند.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین عنوان کرد: خداوند این ماه را ماه مهمانی خودش قرار داده و قرآن را نیز در این ماه نازل کرده است که در واقع یک نوع پذیرایی از بندگان است.

حجت الاسلام آقا حسینی در ادامه بیان کرد: کلاس‌های آموزشی برای نوجوانان و جوانان و آموزش خانواده‌ها در بُعد دینی و انس بیشتر با قرآن را در دستور کار تبلیغی ماه مبارک رمضان قرار داده‌ایم.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان گفت: ماه رمضان جشن معنوی، الهی و خودسازی است که علاوه بر جنبه تربیتی و آموزشی، اراده انسان را نیز تقویت می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha