جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از فعالیت های طلاب خواهر در ایام نوروز، گفت: الحمدلله طلاب خواهر در  ایام تعطیلات نوروز که بنده از نزدیک رصد می کردم فعالیت های فرهنگی خوبی در سطح ساحل داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در دیدار مدیر و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تشکر از زحمات این مجموعه و تقدیر از فعالیت های طلاب خواهر در سطح استان گفت: ارتقای سطح فکری و دانشی و افق نگرش مسئولین حوزوی حوزه علمیه خواهران نسبت به اوایل دهه نود پیشرفت چشم گیری داشته است.

وی با تشکر از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران حجت الاسلام و المسلمین فاضل، بیان کرد: بی تردید حمایت و ارتقا سطح حوزه علمیه خواهران نقشی موثر در رشد فرهنگی و تربیتی جامعه دارد و هر مقدار حوزه خواهران فعال باشد هم فعال درون زائی و هم تاثیرگذاری در جامعه، قطعا آن جامعه دارای پیشرفت فراوانی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: حوزه علمیه خواهران استان بوشهر یک حوزه پیشرو و بالنده در سطح کشور است و نباید به حداقل ها بسنده نمود بلکه باید جهت تعالی حوزه با برنامه های دقیق و کارآمد شبانه روز تلاش کرد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر برطرف شدن نیاز مالی حوزه علمیه استان تاکید کرد: ان شاءالله در شرایط جدید استقلال مالی حوزه ها و پشتوانه قوی مالی جهت پشتیبانی از برنامه های حوزه و معیشت طلاب سرعت خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تقدیر از فعالیت های طلاب خواهر در ایام نوروز، گفت: الحمدلله طلاب خواهر در ایام تعطیلات نوروز که بنده از نزدیک رصد می کردم فعالیت های فرهنگی خوبی در سطح ساحل داشتند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای اشتغال فارغ التحصیلان، گفت: برای اشتغال فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران یک برنامه ریزی واقع بینانه صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha