دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باتوجه به شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، سه کارگروه در حال شکل گیری است تا در هر سه فصل مأموریت های خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ان شاء الله خداوند متعال توفیق عمل به دستوراتش را کرامت بفرماید و بتوانیم شب های قدر را درک کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، بیان کرد: در این نشست با موضوع ایجاد «فرهنگ کار، اشتغال و تعاون»، از سال گذشته موضوع انتخاب و به رأی و نظر اعضای شورا گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: بنا شد باتوجه به اینکه مسأله اول کشور "معیشت مردم و اقتصاد" و مطالبه جدی رهبرمعظم انقلاب نیز است، بتوان در این زمینه فرهنگ ایجاد شغل متناسب با رویکرد تولید را گسترش داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه مطالبه رهبرمعظم انقلاب در پیگیری ها از نمایندگان معظم له در استان ها نیز هست، عنوان کرد: باتوجه به شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، سه کارگروه در حال شکل گیری است تا در هر سه فصل مأموریت های خود را انجام دهند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: بنا شد اعضای شورای فرهنگ عمومی استان به سهم خود راهبردهای ایجاد «فرهنگ کار، اشتغال و تعاون» را ارائه بدهند تا در این راستا شاهد ثمرات قابل توجه برای استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha