پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید نصیر حسینی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی، اظهار کرد: مسئولان ابتدا مشکل زیر ساخت های بخش ها را مهیا کنند بعد به فکر شهرستان شدن بخش ها باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه شهر قلعه‌رئیسی با بیان اینکه مصلای نماز جمعه یک پایگاه چند منظوره است، تصریح کرد: مصلی پایگاه انقلاب و مردم است و آن جایی که همیشه مکان مقابله با توطئه‌ها بوده، پایگاه‌های نماز جمعه هستند که باید از مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی به خاطر حضور همیشگی و با صلابت در نماز جمعه قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم شهر قلعه رئیسی مردمی همیشه در میدان بوده و پای انقلاب ایستاده اند که قابل تقدیر است؛ یکی از جاهایی مهم که دشمن از آن هراس دارد، پایگاه نماز جمعه است که هر هفته در حدود ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود و دشمن در تلاش است این جایگاه را تضعیف کند.

حسنی با بیان اینکه دشمن به شدت دنبال این است تا مردم را از نماز جمعه دور کند، اظهار داشت: برای حفاظت از استقلال کشور بر همه ما لازم است که توجه ویژه ای به جایگاه نماز جمعه داشته باشیم، چون امنیت و عزت کشورمان در گروه همین سنگر نماز جمعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه، بخش چاروسا ظرفیت‌های بسیار خوبی به لحاظ نیروی انسانی که مهمترین ظرفیت این منطقه است و باید از آن استفاده شود، افزود: اشتغال زایی دغدغه مهم مردم چاروسا است که در کنار این دغدغه، ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید همه کمک کنند تا این دغدغه ها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه‌اندازی دفتر بنیاد علوی خواسته به حق مردم این منطقه است که همراه استاندار سابق استان به بنیاد مستضعفان کشور رفتیم و خواستار اضافه شدن بخش چاروسا در مجموعه خدمات‌دهی بنیاد علوی شدیم و این بخش زیر مجموعه بنیاد علوی شود، نامه نگاری شد و قول هایی هم دادند، اما هنوز خبری از این موضوع نشده که امیدواریم این مشکل منطقه برطرف شود.

حسینی با بیان اینکه نباید فکر کنیم که با آمدن این نهادها تمام مشکلات برطرف خواهد شد، ضمن اینکه کارهای خوبی هم انجام دادند، اظهار کرد: نقش اساسی را مردم دارند و باید مردم همراه با مسئولان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی بیان کرد: شهرستان شدن بخش ها، فرصت خوب و مناسبی است، اما گاه چنان مشکلات غلبه می‌کند که مردم می‌گویند کاش همان بخش می ماندیم، چرا که هنوز زیر ساختی در این بخش مهیا نشده و مسئولان باید به فکر ایجاد زیر ساخت ها باشند.

امام جمعه یاسوج گفت: موضوع ورزشگاه را هفته قبل به مدیرکل ورزش و جوانان تذکر دادیم و باید به مشکل جوانان این منطقه توجه شود، چرا که امروز ورزشگاه برای جوانان یک امر مهم است و باید به رفع مشکلات آنها که ورزش است توجه شود لذا اگر سالن ورزشی و استادیوم هم نباشد قطعا سراغ موضوعات دیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha