دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1018121
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
امام جمعه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به قزوین، بیان کرد: این سفر منشأ برکات زیادی خواهد بود و می‌تواند در حل مشکلات مردم مؤثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در دیدار با معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: مسئولان و مدیران به‌گونه‌ای عمل کنند که کارکرد آنها موجب تقویت اعتماد مردم به انقلاب و نظام شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در گذشته اتفاقاتی در استان قزوین از سوی برخی مدیران رقم خورد که به اعتماد مردم ضربه زد و امیدواریم با توجه مسئولان عالی از جمله رئیس‌جمهوری که فردی با روحیه انقلابی، جهادی و عدالت مداری است، این آسیب جبران شود.

وی با بیان اینکه دولت آقای رئیس، دولتی صادق، پاکدست و انقلابی است، اظهار داشت: مردم به این دولت چشم امید بسته‌اند و در انتظارند تا دولتمردان وعده‌های خود را محقق کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان قزوین، بیان کرد: این سفر منشأ برکات زیادی خواهد بود و می‌تواند در حل مشکلات مردم مؤثر واقع شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حل مشکلات مربوط به کشاورزی، آب و دشت قزوین از جمله مهم‌ترین مسائل و مطالباتی است که در استان وجود دارد که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به قزوین به آنها پرداخته شود.

دکتر سید محمد حسینی هم بیان کرد: در این دولت اقدامات خوبی انجام شده و تحرک زیادی را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم، البته کارهای زمین مانده زیادی نیز وجود دارد که باید آنها را به سرانجام رساند.

وی افزود: در همین مدت کوتاه شاهد انجام ۱۹ سفر استانی رییس جمهور بودیم که حاکی از تلاش خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور و اعضای دولت برای رسیدگی به امور کشور و مردم و توجه جدی به مناطق هستیم.

رئیس جمهور به قزوین سفر می کند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام خدمت رئیس جمهورعزیزکه به استانهاسفرمیکنیدلطفا این مدیران دولت قبل روعوض کنیدمخصوصامدیرمیراث فرهنگی قزوین روکه خیلی هم شاکی دارندممنون
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    کسی کو رفته باشد شهر قزوین __نیازی نیست بگوئیم بیشتر از این __دلش باید دل شیران باشد __بمانند تو از میران باشد __ از این که شهر ماست شهر دیانت __همه با هوش و دورند از خیانت __کنند تکریم از هر مرد پرکار __ز پشت وی در آیند و شوند یار__ بگرمی دست وی گیرند بدستان __ نشانند حب وی در دل چو مستان _