جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهدای رضوی

حوزه/ در بیانیه شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادگر در صحن مطهر حرم رضوی بر ضرورت پیگیری تصویب قانون شهدای جهادگر از سوی مجلس شورای اسلامی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در بیانیه شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادگر در صحن مطهر حرم رضوی بر ضرورت پیگیری تصویب قانون شهدای جهادگر از سوی مجلس شورای اسلامی تأکید شد.

مشروح این بیانیه به این شرح است:

الَّذینَ آمَنوا وَ هاجَروا وَ جاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الفائِزونَ (آیه ۲۰ سوره توبه)

واقعه جانسوز و دلخراش هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) و سوء قصد به جان سه نفر از روحانیون جهادگر عرصه خدمت و به شهادت رساندن دو تن از این عزیزان، قلب ملت غیور و انقلابی ایران را جریحه دار نمود.

طلاب عزیزی که در این حادثه تروریستی مورد سوء قصد واقع شده اند، از جهادگران مخلص و پرتلاشی بودند که در عرصه خدمتگزاری به مردم عزیز مشهد مقدس به نام مبارک علی بن موسی الرضا علیه‌السلام اقدامات ارزشمندی را در عرصه های فرهنگی اجتماعی و رفع محرومیت به ثمر می رساندند.

شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم به نمایندگی از گروه های جهادی روحانی، این تجاوز بی رحمانه و اقدام رذیلانه ضد انقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهدا، این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلند و آسمانی این شهدای گرانقدر رحمت واسعه و برای دیگر جهادگر مجروح این حادثه دلخراش، سلامتی عاجل مسئلت می نماید.

با عنایت به این حادثه ناگوار و لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولین به حمایت و اعتلای حرکت های جهادی و انقلابی از مجلس شورای اسلامی خواستاریم با تسریع در امر تقنین و تصویب قانون شهدای جهادگر و نیز به رسمیت شناختن جایگاه حقوقی گروه های جهادی، نسبت به پاسداشت خون شهدای جهادگر و ارج نهادن فعالیت های گروه های جهادی اقدام نماید.

شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هدایت IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    ازاین اقدام به تصویب قانون شهدای جهادگرحمایت می کنم