دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روزه

امام جمعه خرم آباد بر تحصیل همراه با تهذیب دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: نوجوانان می‌توانند همانند شهید فهمیده سرآمد زمان خود باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در جشن روزه اولی‌های خرم آباد که در مصلای الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دختران و پسران به سن تکلیف می‌رسند مأموریتی از سوی خالق برای انجام وظایف الهی به آنان محول می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدن به سن تکلیف مسئولیت اجتماعی و فردی به همراه دارد، افزود: رشد عقلانی و جسمانی متضمن بی‌تفاوت نبودن نسبت به دستورات الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه انجام تکالیف الهی و دوری از محرمات با رسیدن به سن تکلیف واجب می‌شود، عنوان کرد: ماه رمضان فرصتی برای نیکو انجام‌دادن عبادات و تهذیب نفس است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: آنان با همان سن کم از خاک میهن در برابر متجاوزان و دشمنان محافظت کردند.

امام جمعه خرم آباد در پایان بر تحصیل همراه با تهذیب دانش‌آموزان تأکید و خاطر نشان کرد: نوجوانان با پرورش اخلاق می‌توانند همانند شهید فهمیده سرآمد زمان خود باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha