شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله محمد فیض سرابی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، ارتحال آیت‌الله محمد فیض سرابی، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، با صدور پیامی ارتحال آیت الله فیض سرابی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پبام بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم ربّانی حضرت آیت الله شیخ محمد فیضی سرابی پدر شهید والامقام جعفر فیضی سرابی و نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرت امام(ره) و از اساتید حوزه علمیه قم بود و ریاست شعب مختلف دیوان عالی کشور، عضویت در هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام(ره) در استان آذربایجان شرقی، عضویت در هیئت نظارت بر احکام صادره دادگاه‌های انقلاب در سال ۱۳۵۹ و ریاست شعبه حل اختلاف سه نفره دیوان عالی کشور و رئیس شعبه ۸ دادگاه عالی انقلاب در قم را نیز بر عهده داشت.

کارنامه درخشانی ایشان در شعب مختلف قوه قضاییه و دیوان عالی کشور از عمر با برکت آن روحانی به یادگار گذاشته است. امید است خداوند متعال در این ایام نورانی ماه رمضان از خزائن رحمت بی منتهای خویش و صداقت، تقوی ، روحیه جهادی وانقلابی آن مرحوم علو درجات معنوی را در جوار اولیاء و خاصان خود برایشان مقدر فرمایند.

اینجانب رحلت این عالم مبارز را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، روحانیت، حوزه‌های علمیه، مردم شهیدپرور آذربایجان شرقی و خصوصاً بیت محترم و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.

اسماعیل روشن تن

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha