یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اصغر ابراهیمی فر - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر گفت: رسانه در تنویر افکار و افزایش سطح معرفت جامعه نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر ابراهیمی فر، در دیدار با نماینده خبرگزاری حوزه در استان سمنان، با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی عوامل خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه اظهار داشت: کار رسانه و خبر رسانی رسالت و عرصه ای بسیار مهم است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای تنویر افکار عمومی و روشن سازی و بالابردن سطح معرفت و شناخت مردم در جامعه پیرامون اتفاقات و حوادث درون آن نقش بسیار مهمی را دارا هستند.

وی افزود: امید داریم بتوانیم از ظرفیت رسانه حوزه در راستای پیشبرد اهداف عالیه و مقدس مجموعه حوزه های علمیه به درستی بهره برداری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر با اشاره به ماه مبارک رمضان با تأکید بر لزوم بهره وری از این ماه مبارک خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان به واسطه عظمت این ماه، در روایات فرموده اند که تلاوت هر آیه در ماه مبارک رمضان ثواب یک ختم قرآن دارد و ظرفیت عظیم ماه رمضان فرصتی مناسب و ارزشمند برای تکامل و بالابردن روحیه تعبد و کمالات انسانی است.

نماینده خبرگزاری حوزه در استان سمنان هم ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی فر، به عنوان مدیر حوزه علمیه استان سمنان، راه‌های تعامل و افزایش همکاری حوزه علمیه استان سمنان با این رسانه حوزوی و رسانه ها را برشمرد.

رسانه در افزایش سطح معرفت جامعه نقش مهمی دارد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha