یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/ امام جمعه بندرلنگه، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل انباشت مشکلات در شهرستان بندرلنگه، نبودن روحیه جهادی و انقلابی در برخی از مدیران است که این مدیران یا خود را اصلاح کنند و یا صحنه را به جوانان انقلابی و جهادی واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرلنگه، اظهارداشت: تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی راه علاج مشکلات اقتصادی است و مسئولان برای رونق تولید لازم است از راحت طلبی پرهیز کنند.

وی با ذکر این نکته که هر کجا به مدیریت جهادی اعتماد شد، شاهد موفقیت بوده‌ایم، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل انباشت مشکلات در شهرستان بندرلنگه، نبودن روحیه جهادی و انقلابی در برخی از مدیران است که این مدیران یا خود را اصلاح کنند و یا صحنه را به جوانان انقلابی و جهادی واگذار کنند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه، با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، بیان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب تمام مومنین بتوانند استفاده حداکثری را از شب‌های قدر و ایام عزاداری شهادت امیرالمومنین(ع) ببرند.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: هدف ایشان از ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی، تحقق عدالت اجتماعی کامل‌تر و کاهش فاصله طبقاتی برای خدمت به محرومان جامعه است، که مسائل مهمی از جمله تحکیم بنیان خانواده و فرزند آوری هم در آن دیده شده است.

وی افزود: امیدوارم مسئولان به این سیاست‌های کلی جامه عمل بپوشانند و شاهد بهبود عدالت اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha