دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم بزرگداشت شهید اصلانی

حوزه/ حجت الاسلام صفاهانی، روحانیت را خادم و فدایی مردم خواند و تصریح کرد: شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی مرد میدان بودند.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام محمد صفاهانی، امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی، در امامزاده مسعود شهر خنداب برگزار شد، گفت: شهادت افتخاری بزرگی است که نصیب مردان مومن و الهی می شود و حقیقتا شهید اصلانی و شهید دارایی پاداش تلاش ها، زحمات جهادی، ایثار و از خودگذشتگی های خود را با شهادت از خداوند متعال دریافت کردند.

امام جمعه شهر خنداب در بیان ویژگی هایِ شهیدان اصلانی و دارایی، افزود: این شهدای عزیز مردمیدان، در گفتار و کردار صادق، مومن و مجاهد واقعی در راه خدا و به آن عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند تا آخر عمل کردند؛ تمام زندگیشان را وقف فعالیت‌های جهادی و خدمت مردم کرده بودند و در حل مشکلات و رسیدگی به محرومین و حاشیه نشینان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند؛

وی با تاکید بر این که شهدا در واقع مزد جهاد و ایثار خود را می گیرند، اظهار کرد: این دو شهید عزیز در ماه رمضان با زبان روزه در حرم مقدس رضوی به فیض شهادت رسیدند و بدانید که شهادت آرزوی قلبی آنان بود. همسر شهید اصلانی می گوید در سفر راهیان نور بارها آرزوی شهادت می کردند و حتی درخواست هنگام زیارت قبر مطهر سردار شهید سلیمانی هم شهادت را از خدای متعال درخواست کرد.

حجت الاسلام صفاهانی با اشاره به نقش دشمن در این گونه حوادث تروریستی، تصریح کرد: پشت پرده تمام این حوادث آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیت قرار دارند، چرا که امروز در تمام جبهه ها شکست خورده اند و چشم‌امیدشان به ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است.

امام جمعه خنداب یادآور شد: دشمنان میخواهند با ایجاد اختلاف بین مسلمین، بر آنها حکومت کرده و از این راه منافع خود را تامین کنند، اما در این مسیر روحانیت را سد راه خود می‌دانند، چرا که در طول تاریخ از روحانیت زخم خورده اند؛ روحانیت نسبت به سایر اقشار بیشترین شهید را در دفاع از دین و اسلام و تمامیت ارضی کشور فدای این آب و خاک کرده است.

وی ادامه داد:ر وحانیت به عنوان پرچمدار اسلام در خط مقدم میدان دفاع از دین و مبارزه با ظلم و خدمت به مردم حاضر است؛ در روزهای کرونایی روحانیون بسیاری به صورت جهادی وارد میدان تغسیل و تدفین اموات کرونایی، پرستاری از به بیماران و تهیه و توزیع کمک های مومنانه شدند، چرا که خود را خادم مردم می‌دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارخانه IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    عالی بود