شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز دشمن اصلی ملت ایران و افغانستان آمریکای جنایتکار است که خوشبختانه این بار هم نتوانست به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جلسه هفتم از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضور طلاب مدارس علمیه استان قزوین و به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: باید تلاش کنیم تا ابعاد شخصیتی این امام بزرگوار و دیگر ائمه معصومین (علیهم السلام) را در زندگی خود جاری نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به فراز ششم از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: در جلسه قبل بیان شد که شعارهای اصلی انقلاب مربوط به یک ملت و فرازمانی، فرامکانی، فراملتی و فراقومی است و با سرشت انسان عجین شده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات راهگشای خود فرمودند: انقلاب اسلامی یک موجود زنده است، به خاطر این که امروز انقلاب دارای ریشه های عمیقی شده و به همین راحتی کنده نشده و نخواهد شد.

وی ادامه داد: آرمان استکبارستیزی محصول تفکرات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبوده و ریشه در عمق تعالیم اسلامی دارد و تمامی کسانی که خود را پیرو راه اولیاء الهی و داخل در جبهه حق پرستان می دانند، موظف به ستیز با مستکبران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به مرحله ای از اقتدار و توانایی رسیده که صدای مستکبران عالم را در آورده و این نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی است که دارای ریشه های عمیقی است.

وی با اشاره به آیات ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم که خدای متعال فرمودند که « أَلَمْ تَرَی کَیْفَ ضَرَبَ اللهُ مَثَلا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَة طَیِّبَة أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» و «تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِین بِإِذْنِ رَبِّهَا وَیَضْرِبُ اللهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُونَ»، افزود: یعنی اینکه امروز انقلاب اسلامی که شجره طیبه است، این ریشه ها روز به روز مستحکم تر شده و هیچگاه گسسته نخواهد شد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: قدرت ایمان، مجاهدت، همدلی و وحدت مردم با رهبری امام راحل عظیم الشان، هیمنه مستکبران را در هم شکست و زیباترین تابلوی مبارزه با استکبار را در مقابل دیدگان تاریخ و جهانیان قرار داد و نشان داد می‌توان با قدرت مقاومت و سلاح ایمان و عشق در مقابل همه مستکبران پیروز شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل زنده بودن انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل است که وعده الهی است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه اینکه انقلاب اسلامی ایران سنگرهای کلیدی جهان را فتح و قلوب امت‌ها را تصاحب کرده، عنوان کرد: هیچ کشوری مانند ایران در سراسر دنیا مقابل استکبار این چنین محکم قد علم نکرده است.

وی به اختلاف افکنی استکبار جهانی بین دو کشور ایران و افغانستان اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن اصلی ملت ایران و افغانستان آمریکای جنایتکار است که خوشبختانه این بار هم نتوانست به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل عظمت ملت ایران، بیان کرد: رژیم صهیونیستی که زمانی فکر تصرف از نیل تا فرات را در سر داشت امروز چنان ناتوان و ذلیل شده که توان مقابله و ایستادگی در برابر رزمندگان فلسطینی را ندارد و این خانه عنکبوتی به زودی ویران و پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: علی رغم تمام مشکلات آمریکا و مستکبران علیه انقلاب اسلامی در زمینه های تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ روانی، ملت ایران با قدرت ایستاده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha