یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم افطاری وحدت و مقاومت در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: اگر اسرائیل بخواهد نسبت به مسجدالاقصی اقدامی انجام دهد با جواب قاطع امت اسلامی مواجه خواهد شد و موشک‌های محور مقاومت آماده شلیک به سمت این رژیم جعلی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز امروز در پایان راهپیمایی روز قدس در ارومیه اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند در کمتر از ۲۵ سال آینده اسرائیل از بین خواهد رفت و ما امروز نشانه‌ها آن را مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: خیلی از کشورهای عربی و اسلامی رابطه پنهانی با رژیم صهیونیستی برقرار می‌کنند، اما برای ظاهر سازی به صورت منافقانه، رفتارهای این رژیم را محکوم می‌کنند و دلیلش آن است که افکار عمومی جامعه اسلامی به جنایات اسرائیل حساسیت دارد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر رژیم خون خوار اسرائیل بخواهد نسبت به مسجد الاقصی کوچکترین تعرضی داشته باشد، با واکنش کشورهای اسلامی و محور مقاومت مواجه خواهد شد، افزود: موشک‌های محور مقاومت آماده شلیک به سمت اسرائیل و نابودی سردمداران این رژیم جعلی است و گذشت آن زمانی که آن‌ها هر کاری را دوست داشتند انجام می‌دادند و وقتی ماه رمضان وارد می شود لرزه بر اندام صهیونیست ها می افتد چون می‌دانند ملت مسلمان در این ماه قوی‌تر می‌شوند.

وی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها به خاطر جوی که در جوامع اسلامی ایجاد شده است، در فلسطین اشغالی آرامش و امنیت ندارند وستمگران باید از سرزمین فلسطین خارج شوند و آن را به دست مردم این کشور بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز تصریح کرد: راهمپایی‌هایی که امروز در دنیا به راه افتاده نتیجه تدابیر امام راحل و مدیریت رهبر معظم انقلاب است و همه ساله امت اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس مسئله فلسطین را زنده نگه می‌دارند.

وی گفت: مقام معظم رهبری با رهبری عالمانه خود توانسته است ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان تبیین کنند و همان گونه که مسئله جهاد تببین را طرح کردند خودشان سال‌هاست بدان عامل هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که ملت های اسلامی مشکلاتی دارند، اما بیدار شدند و می‌خواهند آن‌ها را حل کنند، تاکید کرد: امت اسلامی با حکام کشورهای اسلامی فرق دارند، مسلمین گوش به فرمان رهبران دینی چون رهبر انقلاب، سید حسن نصرالله و .... هستند و مسئله فلسطین را اولویت خود می‌داند.

وی افزود: روز جهانی قدس بدون اشاره به سپاه قدس و بدون یاد و خاطره شهدای این سپاه از کشورهای مختلف و سردار سلیمانی، ابوالمهدی و دیگران ناقص و ناتمام است و اگر ما امروز شاهد اهتزاز پرچم مقاومت هستیم نتیجه خون شهید حاج قاسم است و این را کشورهای محور مقاومت به خوبی بیان و تبیین می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب ولایت بود و امروز هم همین مسیر ادامه دارد و حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز نشان داد که علی رغم تمام توطئه ها و تبلیغات دشمن در لبیک گفتن به رهبری در صحنه هستند و این حرکت چندین ساعته ملت ایران نقشه های چند ماهه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد.

وی در پایان گفت: با روی کار آمدن دولت جدید امیدها در مردم تقویت شد و قوای سه‌گانه با هماهنگی همدیگر تلاش می‌کنند دردهای مردم را کاهش دهند و اگر مسئولی به فکر زدودن درد مردم نباشد به درد انقلاب نمی خورد؛ باید مردم بی‌تفاوت نباشند و تذکر بدهند و بی‌تفاوتی مردم موجب فرصت سوزی می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha