شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روزشمار هفته معلم

حوزه/ روزشمار هفته گرامیداشت مقام معلم از سوی اداره کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هر سال همزمان با سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، هفته گرامیداشت مقام معلم از روز ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد.

با توجه به تأثیرگذاری اساتید به ویژه اساتید حوزه بر شاگردان در عرصه‌های مختلف علمی، معنوی، فرهنگی، تربیتی و غیره، امسال اداره کل امور اساتید جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها هر یک از روزهای هفته معلم را با عنوانی نامگذاری کرده است.

بر اساس این گزارش، نخستین روز هفته گرامیداشت مقام معلم یعنی روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت به عنوان «استاد و معنویت» نامگذاری شده است.

روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت به موضوع «استاد و پیشرفت علمی» و روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت به عنوان «استاد و رسالت تربیتی» اختصاص یافته است.

چهارمین روز هفته معلم یعنی روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت به عنوان «استاد و تحکیم خانواده» معرفی و روز جمعه ۱۶ اردیبهشت نیز به عنوان «استاد و زمینه‌سازی ظهور» نامگذاری شده است. همچنین موضوع «استاد و تمدن‌سازی نوین اسلامی» برای روز شنبه ۱۷ اردیبهشت انتخاب شده است.

با توجه به این که اخیرا موضوع «جهاد تبیین» در بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است، روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت به عنوان «استاد و جهاد تبیین» نامگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha