دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر

حوزه/ دبیر علمی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر گفت: تاکنون دو دوره از همایش حوزه انقلابی برگزار شده است که نخستین آن به صورت استانی، سپس به صورت منطقه ای و سومین دوره نیز به صورت ملی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر، در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه آغاز همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر با درایت مرحوم آیت الله ایمانی بود، اظهار کرد: دوره نخست همایش میان مدارس علمیه استان فارس، دوره دوم به صورت منطقه ای و دور سوم نیز ملی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تصریح اینکه پیش نویس محور های اصلی تدوین شده است، اضافه کرد: برای بهتر برگزار شدن همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر جلساتی را خدمت برخی از مراجع و بزرگان حوزوی رسیده ایم.

به گفته مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز، تنها نعمتی که از آن سخن گفته شده نعمت هدایت است که به دست امام زمان(عج) رقم می خورد، الحمدلله با درایت نماینده ولی فقیه در فارس این همایش روال خود را داشته است که امسال نیز بخش انتظار در تحقیقات و پژوهشات دیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همایش در چهار محور، از جمله هویت طلبه انقلابی از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حوزه زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، تولید؛دانش بنیان و اشتغال آفرین از دیدگاه آیات و روایات و بررسی مبانی انقلابی گری از دیدگاه قرآن و روایات است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه همچنین تصریح کرد: بخش ویژه همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر مربوط به نقش امام زادگان فارس در احیای ارزش ها و تفکر اسلامی و سیره علمای فارس در احیا تفکر انقلابی است.

وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۱ است که افراد می توانند آثار خود را به www.hamayeshhf.com ارسال کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha