دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مشفقیان

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در دو عرصه علمی پژوهشی و هنری خواهد بود، گفت: در قسمت علمی جمع آوری مقالات را خواهیم داشت و در قسمت هنری نیز فعالیت در رشته های شعر، داستان، روایت، خاطره، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و نرم افزار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مصطفی مشفقیان، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای با خبرنگاران که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه افتخار برگزاری همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر در سومین سال به صورت کشوری را داریم، اظهار کرد: مسئولیت اجرای همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر بر عهده سازمان فرهنگی شهرداری است.

وی در ادامه با تصریح اینکه دو دوره گذشته همایش حوزه انقلابی و حوزه منتظر به صورت استانی و منطقه ای بوده است، اضافه کرد: امسال به حول قوه الهی همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر به صورت ملی برگزار خواهد شد، البته در سال گذشته افتخار دریافت آثار از حوزه نجف اشرف و کربلا را داشته ایم که امیدواریم امسال نیز این افتخار را داشته باشیم، قطعا هدف گذاری ما در سال آینده به صورت بین المللی خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه برگزاری همایش حوزه انقلابی حوزه منتظر در دو عرصه علمی پژوهشی و هنری خواهد بود، عنوان کرد: در قسمت علمی جمع آوری مقالات را خواهیم داشت و در قسمت هنری نیز فعالیت در رشته های شعر، داستان، روایت، خاطره، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و نرم افزار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای اعلام فراخوان چند ماه زمان داریم، همچنین در سال گذشته نیز حدود ۳۵۰ آثار هنری و بیش از ۸۰۰ اثر علمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که امسال با توجه به اطلاع رسانی پیش بینی چندین برابری ارسال آثار را داریم، برگزاری اختتامیه همایش نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha