پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدارنماینده مجلس وتعدادی ازمبلغان جهادی وتبلیغی (رمضان ۱۴۰۱)ویژه نوارمرزی با آیت الله مسجدجامعی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: باید مسئولین و مردم نسبت به ترکیب جمعیتی و حضور افراد معلوم الحال در نقطه صفر مرزی هوشیار باشند تا به موقع بتوانند وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود مسجد جامعی در دیدار نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی و مبلغین طرح جهادی و تبلیغی این استان، بر خدمت گزاری صادقانه و متعهدانه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به مردم ایران اسلامی تأکید کرد.

این استاد اخلاق با اشاره بر تأکید رهبر انقلاب بر هوشیاری همه مسئولین و خدمت گزاران به نظام و انقلاب در برابر توطئه و فتنه های دشمنان، یکی از مهمترین علت پیروزی کشور در ۸ سال دفاع مقدس بر دشمن بعثی را غافل گیری عنوان کرد.

وی بیان داشت: در آن زمان ما از غافل گیری دشمن نهایت استفاده را بردیم و با دست خالی؛ اما با توکل بر خدا و حمایت همه جانبه مردم در جنگ پیروز شدیم.

آیت الله مسجد جامعی گفت: امروز اگر در برابر فتنه ها هوشیار نباشیم، خودمان نیز گرفتار غفلت خواهیم شد و از همین ناحیه ضربه سختی خواهیم خورد.

این استاد درس خارج حوزه ادامه داد: امروز شاهد اتفاقاتی در مرزهای کشور به خصوص استان آذربایجان شرقی هستیم؛ حضور صهیونیزم جهانی از یک سو و از دیگر سو افراد معلوم الحال از نظر ترکیب جمعیتی در مهمترین نقطه مرزی کشور می تواند مشکلات جدی برای نظام و انقلاب ایجاد کند.

آیت الله مسجد جامعی خاطرنشان ساخت: ما از غفلت دشمن استفاده کردیم و در جنگ ۸ ساله پیروز بزرگی را رقم زدیم؛ امروز اگر از ترکیب جمعیتی در مرزها غفلت کنیم، از همین ناحیه هم ضربه سختی خواهیم خورد؛ بنابراین باید مسئولین و مردم نسبت به ترکیب جمعیتی و حضور افراد معلوم الحال در نقطه صفر مرزی هوشیار باشند تا به موقع بتوانند وارد عمل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha