جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با صدور پیامی به دنبال درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا تاکید کرد: داشتن اطلاعات عمیق نسبت به معارف، تألیف و تدوین آثار گوناگون، تلاش مخلصانه برای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام، نفس گرم، بیان جذاب برای تبلیغ سیره و اخلاق اسلامی، دفاع از ارزش های دینی و الهی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ویژگی های این عالم ربانی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام تسلیت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به دنبال درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا به شرح زیر است:

انا الله وانا الیه راجعون
خبر درگذشت واعظ، عالم پارسا و خطیب توانا جناب حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی نیا رحمت الله علیه پس از تحمل مدت ها بیماری موجب تأسف و تأثر گردید.

داشتن اطلاعات عمیق نسبت به معارف، تألیف و تدوین آثار گوناگون، تلاش مخلصانه برای ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام، نفس گرم، بیان جذاب برای تبلیغ سیره و اخلاق اسلامی، دفاع از ارزش های دینی و الهی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ویژگی های این عالم ربانی بود.

سال ها همکاری با آستان مقدس و تبلیغ معارف دینی و بهره مند ساختن زائران و مجاوران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از جمله ذخایر ارزشمند معنوی در کارنامه آن سید جلیل القدر می باشد.

اینجانب در جوار بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با تسلیت رحلت این عالم سالک، به خانواده محترم ایشان، شاگردان و علاقه مندان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی، علو درجات، حشر با اجداد طاهرینش علیهم السلام، و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.

سید محمد سعیدی
امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha