جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ استاد حوزه علمیه تبریز گفت: طلاب در مواجهه با مدعیان دروغین مهدویت، لازم است به صورت هوشمندانه عمل کنند و اجازه هیچگونه سوء استفاده از این باور عمیق دینی را ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست علمی «مدعیان دروغین مهدویت» با ارائه حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه علمیه تبریز و با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران صادقیه و الزهرا(س) تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام نظری در این وبینار با بیان اینکه انتظار دادرس و منجی در همه ادیان است، اظهار داشت: این باور می‌کوشد تا آنچه که مدینه فاضله می‌نامند را تحقق بخشد.

وی افزود: نماد این وعده، یک حکومت است که بتواند در برابر ظلم‌های رایج و جاری، عدالت را محقق کند، البته این وعده لازم است که در سایه رهبری نیرومند و الهی صورت گیرد که دارای قدرت زیادی است و می‌تواند ستمگران را از میان بردارد.

وی افزود: طلاب در مواجهه با مدعیان دروغین مهدویت، لازم است به صورت هوشمندانه عمل کنند و اجازه هیچ گونه سوء استفاده از این باور عمیق دینی را ندهند.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر اینکه برکات حوزه خواهران در جامعه بسیار زیاد است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، لازم است تا از خواهران در عرصه‌های اجتهاد فقهی، اجتهاد کلامی و اجتهاد فلسفی استفاده گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha