جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آذین

حوزه/ یک کارشناس رسانه گفت: «از سرنوشت» در میان تولیدات نمایشی رسانه ملی سیما جزو کارهای پرمخاطب و خوب محسوب می‌شود.

جبار آذین منتقد و کارشناس سینما در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه پیرامون سریال «از سرنوشت» چنین اظهار نظر کرد: این کاراکتر جزء آثار پرمخاطب سیماست که توانسته بخشی  از نیازهای و دغدغه‌های جامعه را از زاویه جدید مدنظر قرار دهد البته در گذشته نیز کارهایی بوده‌اند که در آنها به کودکان کار نظر شده است ولی در این سریال به واسطه تحت پوشش قرار دادن زندگی دو جوان به مخاطب گفته می‌شود تلاش فرد است که می‌تواند آینده‌اش را رقم زند.

وی افزود: قهرمانان فیلم دو جوان هستند که در پرورشگاه بزرگ شده‌اند و شاید در ظاهر، افق روشنی پیش رویشان نباشد اما آنها با تلاش به پله‌های ترقی می‌رسند. این کار همچنین امید را در خود جای داده است. یعنی فردی که در یاس کامل است به واسطه همت و تلاش دارای خانواده شده و زندگی موفق برای خود رقم می‌زند. درباره این کار نقد هم دارم، آنهم اینکه با غلو کردن مشکلات خانواده موضوع اصلی سریال تحت تاثیر قرار می‌گیرد؛ برای همین هم در فصل سوم و چهارم همانند دو فصل قبلی از سوی مخاطبان از مجموعه استقبال صورت نمی‌گیرد ولی با این وجود این کار در میان تولیدات تلویزیون جز آثار پرمخاطب رسانه ملی است.

این منتقد تاکید کرد: به نظرم نقش ایمان فردی آدم‌ها آنگونه که باید در سریال مد نظر قرار نگرفته است، چون اگر این موضوع در سریال به درستی مد نظر قرار گرفته بود شاهد برخی ناامیدی‌ها در سریال نبودیم. همچنین معتقدم در این سریال آنگونه که باید به فرهنگ اسلامی توجه لازم نشده است و بیشتر ویژگی ایرانی بودن مد نظر است درصورتیکه این دو حوزه از یکدیگر جدا نیستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha