پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

 حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: قوای سه‌گانه، مخصوصاً دولت و مجلس باید هم‌افق و یک‌صدا، با برنامه‌ریزی درست و دوراندیشی، تصمیمات مهم مملکتی را اتخاذ نموده و اجرا کنند، چرا که توصیه معصومین علیهم‌السلام هم همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهر محمدیه و مهرگان قزوین، گفت: طبق آیات و روایات، هشدارهای مهمی نسبت به سفر ابدی انسان‌ها بیان شده است که همگی تاکید دارد باید از اعمال و رفتار خود مراقبت کنیم تا سفر ایمن و آرامی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به موضوع سنجیدن عواقب کارها، عنوان کرد: انسانی که عاقل باشد، قبل از بیان صحبت یا انجام هر کاری، در ابتدا به سرانجامش فکر می‌کند و هرکس در عاقبت کارهای خود اندیشه کند، پشیمان نمی‌گردد.

حجة‌الاسلام آقاحسینی با توضیح پیرامون دوراندیشی مسئولین در کارهای مهم کشور بیان کرد: قوای سه‌گانه، مخصوصاً دولت و مجلس باید هم‌افق و یک‌صدا، با برنامه‌ریزی درست و دوراندیشی، تصمیمات مهم مملکتی را اتخاذ نموده و اجرا کنند، چرا که توصیه معصومین علیهم‌السلام هم همین است.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین نوع نگاه ما به حوادث و رویدادها، مهم است. امام راحل و رهبر معظم انقلاب با سیره زندگانی خود به ما یاد داده‌اند که باید در رویارویی با اتفاقات، نگاه قرآنی و تحلیل منطبق بر آیات وحی داشته باشیم تا گرفتار گناه، پشیمانی و ناراحتی نشویم.

وی با اشاره به تاریخ معاصر کشور ادامه داد: رژیم فاسد پهلوی، غرق در آلودگی و غارت بود و مردم در آن دوره در سختی و مشکل زندگی می‌کردند، اما به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهداء، دغدغه سفره و معیشت مردم و اقتصاد کشور زنده شد و اگر به خدا توکل کنیم و در سختی‌ها همراهی نماییم، قطعا دولت موفق خواهد بود و اوضاع بهتر می‌شود.

وی در ادامه به هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اقشار مختلف مردم نباید در فشار اقتصادی قرار بگیرند؛ دولت باید با برنامه‌ریزی درست و جلوگیری از قاچاق، حامی مردم ضعیف باشد و دست افراد سوءاستفاده کننده از بیت‌المال و جیب مردم را قطع کند؛ همه باید در این جراحی اقتصادی دولت، کنار دولتمردان باشیم، چرا که کار بزرگ و سختی در پیش دارند.

حجت الاسلام آقاحسینی در ادامه بحث شایعات رسانه‌ای را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: نباید به این شایعات که علیه نظام و دولت انقلابی و مجلس انجام می شود، گوش بدهیم، بلکه باید کمک حال دولت باشیم.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران از نقش‌آفرینی این عزیزان در جنگ اقتصادی تجلیل فرمودند، چرا که این افراد تلاشگر و زحمتکش همواره به فکر خدمت به هموطنان هستند.

امام جمعه محمدیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، گفت: رهبری فرزانه آسیب‌های جدی را مطرح نمودند که این بیانات کلیدی و مهم معظم‌له، دستورالعملی برای آینده نظام آموزش‌وپرورش کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha