چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام خدادادی، کارشناس تربیتی؛ در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد

حجت الاسلام خدادادی در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد، محبت و مواظبت دائمی را راه ماندگاری عشق در زندگی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام عباس خدادادی، کارشناس تربیتی؛ در نشست آموزشی «مهارت های زندگی» که در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد برگزار شد، گفت: زندگی مشترک موفق آرزوی هر دختر و پسری هست که به سن ازدواج پا می گذارند، اما این اتفاق باید با تدبیر و با انتخاب همسری مهربان و دیندار محقق می شود

وی ادامه داد: زن و شوهر از زشتی ها و گناهان و اخلاق ناپسند دوری و با عمل صالح و اخلاق نیک همدیگر را رشد دهند تا بتوانند زندگی خوب و شیرینی زیر سایه لطف خداوند داشته باشند.

کارشناس تربیتی گفت: اگر می خواهید عشق همسرتان همیشه باقی بماند باید با محبت و مواظبت دائمی این عشق را جاودانه کنید.

حجت الاسلام خدادادی، زن و شوهر را رکن خانواده دانست و گفت: مرد می‌تواند با تدابیر عاقلانه خانواده خود را به بهترین وجه اداره کند و سعادت آنها را فراهم کند.

وی پدر و مادر را مربی فرزندان تلقی کرد و افزود: فرزندان پدر و مادر را الگوی خود قرار می دهند و افعال و کردار آنان تقلید می کنند و از آنها آموزش می بینند؛ پس پدر مادر باید بهترین روش را برای تربیت فرزندان انتخاب کنند.

در پایان، طلاب از نمایشگاهی که با موضوعات همسرداری و نقش والدین در تربیت فرزندان دایر شده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha