جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاد مجاهدی

حوزه/ اگر مسئولی در کشور و نظام جمهوری اسلامی به درست مشغول خدمت رسانی است باید سعی کرد این مسئول را حفظ و تقویت کرد نه این که اقدام به جابجایی کنیم تا در برنامه های او خللی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، استاد مجاهدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم که در این اداره کل در قم برگزار شد گفت: قم از استان های استثنائی در امر خدمت رسانی است؛ چراکه دارای ظرفیت های علمی، فرهنگی و هنری بسیار بوده و هست.
دبیر شاعر آیینی کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب فرهنگ ناب اسلامی بیان داشت: امروز دشمن علیه فرهنگ رخنه کرده و از زبان آیینی علیه شعر آیینی سخن می گوید.
وی بیان داشت: همواره تلاش دشمنان تخریب فرهنگ دینی بوده و همچنان این تخریب ادامه دارد و حتی شاهد شدت این هجمه نیز هستیم.
مجاهدی با بیان این که بعضی از آثار ضد دینی در نظام جمهوری اسلامی چندین بار منتشر شده و در دست جوانان قرار گرفته است، گفت: این نشان می دهد که فعالیت های معاندین علیه دین به شدت ادامه دارد.
پدر شعر آیینی کشور با بیان این که برای جلوگیری از این هجمه لازم است توجه جدی به دبیرخانه شعر آیینی کشور شود، بیان داشت: یکی از راه های جلوگیری از این هجمه جدای از توجه به دبیرخانه، پیگیری برنامه های مسئولین دلسوز و توجه به برنامه ها و میدان دادن هنرمندان دلسوز و متعهد است.
وی اظهار داشت: اگر مسئولی در کشور و نظام جمهوری اسلامی به درست مشغول خدمت رسانی است باید سعی کرد این مسئول را حفظ و تقویت کرد؛ نه این که اقدام به جابجایی کنیم تا در برنامه های او خللی ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha