پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه گیلان

حوزه/ در نشست سرپرست حوزه علمیه گیلان و حجت الاسلام سیدصالح رودباری اعلام شد که درِ کتابخانه امیرالمومنین(ع) آیت الله رودباری به روی همه طلاب استان باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور، سرپرست حوزه علمیه گیلان، امروز در نشستی حجت الاسلام سیدصالح رودباری فرزند مرحوم آیت الله سید مجتبی رودباری(ره) گفت: فقدان آیت الله رودباری ثلمه و خسارتی غیر قابل جبران برای استان گیلان و جهان تشیع است.

وی تصریح کرد: آیت الله رودباری شخصیت مردمی و انقلابی بود. حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.

سرپرس حوزه علمیه گیلان ادامه داد: با این که فقدان آیت الله رودباری ثلمه‌ای غیر قابل جبران است، اما نباید مسیر ایشان را خالی کنیم و باید درب خانه ایشان مثل قبل برای عموم مردم باز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور همچنین خواستار امکان استفاده طلاب از کتابخانه امیرالمومنین(ع) آیت الله رودباری(ره) شد.

حجت الاسلام سیدصالح رودباری هم با تقدیر از مدیریت حوزه علمیه گیلان گفت: درِ کتابخانه امیرالمومنین(ع) آیت الله رودباری به روی همه طلاب استان باز است و خوشحال می‌شویم که طلاب از این کتابخانه استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha